perjantai 17. elokuuta 2012

Laukku, jota olen etsinyt..

Löytyi ihan sattumalta kauppakeskuksessa pyöriessäni näin laukkukaupan ikkunan läpi sen tyylisen laukun jota olen vuosia etsinyt.



Ihastuminen tapahtui keväällä ja olen tainnut unohtaa tästä mainita!
Muujän kanssa naureskeltiin että tämä käy ihan minkä väristen vaatteiden kaveriksi :)



Lempihuivini ja ihanainen veskani!
En ole koskaan tykännyt mustista laukuista. Ne on jotenkin synkkiä nyssykyitä.
Minun laukkuni pitää olla värikäs, hauska ja käytännöllinen, sillä se huolehtii minun tärkeistä tavaroistani!

Loppuun eilistä vaate kertaa.




Otin ikivanhan ruutuhameen käyttöön ja se on tosi toimiva!

2 kommenttia:

  1. Hieno laukku ja ihan sinun näköinen, vaikka ei tunnetakaan! Mutta värikkäästä pukeutumisestasi päätellen on justiinsa sinun juttusi! Mitä laukkuihin tulee, olen itse ihan friikkinä niihin ja tutkin itse aina, että se varmasti on käytännöllinen. Meillä taitaa muuten olla samanlaiset hameet!!! Sun päällä vaan 100 kertaa parempi kuin minun tolppajaloillani!

    VastaaPoista
  2. Heh, ostin tuon hameen kun opettelin hameiden käyttöä. Ihan vekkuli vaate :) Olen kanssa ihan hulluna laukkuihin!! Mun lapsetkin katsoo mua kieroon jos ostan uuden laukun. Ne käskee hävittämään yhden sitten pois... Ne ei ymmärrä :D

    VastaaPoista