Juntura, jonka intohimona, innostuksena ja paheena toimii kosmetiikka, värikkäät vaatteet ja kahvi! Ilman näitä minä en voi elää!
keskiviikko 26. helmikuuta 2014
tiistai 7. tammikuuta 2014
Motivaatio hukassa
Olen ollut 3 viikkoa sairauslomalla. Burn out ilmeisesti syynä. Motivaatio täysin hukassa kaiken suhteen: työ, raha-asiat, itsestä huolehtiminen, arkiasiat, muksut ym. Syytä en tiedä. Työterveyshuollon psykologi sanoi osuvasti: Nainen parhaassa iässä, mikä on vienyt naiselta motivaation kaikkeen?? Voi, senkun tietäisin ja sen miten tästä palautuu??
Kumpa löytäisin äkkiä sen ilon tehdä töitä ja nauttia arkisista asioista, nauraa ( en muista milloin olen nauranut kunnolla).
No anyway, tässä muutama koottu juttu, vaikka sitten töihin paluuta ajatellen. Jospa joku saisi nuista inspiraatiota! Minä yritän!
Kumpa löytäisin äkkiä sen ilon tehdä töitä ja nauttia arkisista asioista, nauraa ( en muista milloin olen nauranut kunnolla).
No anyway, tässä muutama koottu juttu, vaikka sitten töihin paluuta ajatellen. Jospa joku saisi nuista inspiraatiota! Minä yritän!
Antoisaa ja kokemuksien täyttämää alkanutta vuotta!
perjantai 20. joulukuuta 2013
Ideoita kotiin
Aivan ihania valaisimia!
Tuollaisia taidepaloja laittaisin seinälleni.
Tässä on tarpeeksi erikoisia astioita jotka mieluusti ottaisin käyttööni :)
torstai 19. joulukuuta 2013
torstai 12. joulukuuta 2013
maanantai 9. joulukuuta 2013
Sinisyyden korostaja
Syksyn aikana törmäsin täydelliseen oranssiseen luomiväriin. Olin jo jonkin aikaa etsinyt Sitä Oikeaa oranssin sävyä. Ja se löytyi!! Lumenen Blueberry Long-Wear Duet luomiväri, nro 6 Viimeiset lehdet. Miten kaunis nimikin!
Tämä duo korostaa mainiosti silmieni sinisyyttä ja on niin kaunis sävyiltään luomilla.
Olen rakastunut.... Taas!

Olen rakastunut.... Taas!
Pilkkahintaan ihanuuksia
Jokin aika sitten odottelin linjuria ja ajattelin käyttää senkin ajan hyödyksi ja mennä katselemaan Sokokselle mitä meikkirintamalle kuuluu. Aikani siinä pyörittyäni huomasin alennuslaarin jossa oli kyltti: KAIKKI 5e.
Ajattelin että tuohan täytyy käydä penkomassa ihan huvikseni ja ostinhan minä siitä muutaman tuotteen joita en vain voinut jättää sinne muiden vietäviksi.
YSL, Lancôme, Guerlain.
Lancômen peiteväripaletti sävyssä 02 light. En ole tätä juurikaan käyttänyt vielä, mutta tuntuu ihan asiansa ajavalta peiteaineelta.
Tämä YSL vedenkestävä voidemainen luomiväri on nro 4. Eli pronssisen ruskeahko runsas pigmenttinen ja kestävä. Tämä täytyy aika nopsaan saada luomille sudittua nimittäin jämähtää paikoilleen aika äkkiä. Tykkään tästä, ja tälläiset sävyt kiehtovat minua juuri tällä hetkellä.
Tulevaa kevättä jo ajatellen ostin myös tämän YSL kevään vihreän silmänrajauskynän, muutaman kerran kokeillut, ei ehkä aiheuttanut innokkaita huutoja, kynän jälki olisi saanut olla hiukan pehmeämpää.
Paras viimeisenä; Guerlainin Terracotta High-Shine Lip Balm,
sävy 03 Cocoa Love. Ajattelin ensin että tämä on ihan liian tumma minulle, mutta ostin sen silti. Onneksi ostinkin, ei näyttänyt omilla huulilla lainkaan tummalta vaan antoi hiukan sävyä ja kiiltoa. Joka on arkikäytössä loistava tuote. Hoitavan ja kosteuttavan tuntuinen Lip Balm.
Nämä siis nappasin mukaani ja köyhdyin 20 euroa ja myöhästyin siitä linjuristakin, mutta se ei haitannut sillä olin hyvin tyytyväinen ostoksiini.
Samoin näyttää olevan Rakkauspakkauskin :)
Ajattelin että tuohan täytyy käydä penkomassa ihan huvikseni ja ostinhan minä siitä muutaman tuotteen joita en vain voinut jättää sinne muiden vietäviksi.
YSL, Lancôme, Guerlain.
Lancômen peiteväripaletti sävyssä 02 light. En ole tätä juurikaan käyttänyt vielä, mutta tuntuu ihan asiansa ajavalta peiteaineelta.
Tämä YSL vedenkestävä voidemainen luomiväri on nro 4. Eli pronssisen ruskeahko runsas pigmenttinen ja kestävä. Tämä täytyy aika nopsaan saada luomille sudittua nimittäin jämähtää paikoilleen aika äkkiä. Tykkään tästä, ja tälläiset sävyt kiehtovat minua juuri tällä hetkellä.
Tulevaa kevättä jo ajatellen ostin myös tämän YSL kevään vihreän silmänrajauskynän, muutaman kerran kokeillut, ei ehkä aiheuttanut innokkaita huutoja, kynän jälki olisi saanut olla hiukan pehmeämpää.
Paras viimeisenä; Guerlainin Terracotta High-Shine Lip Balm,
sävy 03 Cocoa Love. Ajattelin ensin että tämä on ihan liian tumma minulle, mutta ostin sen silti. Onneksi ostinkin, ei näyttänyt omilla huulilla lainkaan tummalta vaan antoi hiukan sävyä ja kiiltoa. Joka on arkikäytössä loistava tuote. Hoitavan ja kosteuttavan tuntuinen Lip Balm.
Nämä siis nappasin mukaani ja köyhdyin 20 euroa ja myöhästyin siitä linjuristakin, mutta se ei haitannut sillä olin hyvin tyytyväinen ostoksiini.
Samoin näyttää olevan Rakkauspakkauskin :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





























