Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kirppari. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kirppari. Näytä kaikki tekstit

lauantai 29. syyskuuta 2012

Uffaffaa UFF

Eilen tapasin ystäväni kaupungilla. Tarkoituksena oli viettää aikaa ostellen ja kahvitellen. Kävimme juuri avatussa UFF:in myymälässä . Kiva että saimme Jyväskylään kyseisen myymälän. Siitä tuli heti suosikki paikkani tehdä ostoksia.






Löysin nämä mahtavat pöksyt sieltä. 2 euroa kipale.





Rakastuin heti <3



Ihania löytöjä sieltä tekee varmasti.



H&M nämä riitasointuhousut ja



tähtipaita, koska olen Star! :)



Seppälästä lähti mukaan värikäs liivimekko/tunika. En voinut jättää sitä kauppaan!

Niin ja ostin nuorimmalle mukelolle hiukan syysvaatteita ja onneksi neiti tykkäsi.

Tänään on päivä mennyt siivotessa ja pyykätessä sekä kipaisin myös kampaajalle,
irroittamaan takapiiskani ja leikkuutin hiuksiini uutta särmää!! Hairstoren Katri
on luottokampaajani, hän tietää mitä tahdon ja jos en tiedä mitä tahdon niin hän tietää! :)

tiistai 18. syyskuuta 2012

Löysin


Ei , tämä ei ole verho eikä lakana.

Vaan kirpparilta löytämäni hame. Suloinen ilmestys!
Sunnuntaina siis käväisin kirpputorilla ja ostin tuon hameen sekä 2 kengät.




Ole ole koskaan juurikaan pitänyt nilkkurityylisistä kengistä. Mutta viime aikoina olen
etsiskellyt matalia nilkkureita. Nämä on vagabondin nahkaiset yksilöt.


Ja nämä muuten vaan ihanat!


Eilen lörpöttelin näillä menemään.
(anteeksi nuo tohvelit joka kuvassa! )

Nyt saunaan ja nauttimaan illasta!