Löysin nämä mahtavat pöksyt sieltä. 2 euroa kipale.
Rakastuin heti <3
Ihania löytöjä sieltä tekee varmasti.
H&M nämä riitasointuhousut ja
tähtipaita, koska olen Star! :)
Seppälästä lähti mukaan värikäs liivimekko/tunika. En voinut jättää sitä kauppaan!
Niin ja ostin nuorimmalle mukelolle hiukan syysvaatteita ja onneksi neiti tykkäsi.
Tänään on päivä mennyt siivotessa ja pyykätessä sekä kipaisin myös kampaajalle,
irroittamaan takapiiskani ja leikkuutin hiuksiini uutta särmää!! Hairstoren Katri
on luottokampaajani, hän tietää mitä tahdon ja jos en tiedä mitä tahdon niin hän tietää! :)
