Juntura, jonka intohimona, innostuksena ja paheena toimii kosmetiikka, värikkäät vaatteet ja kahvi! Ilman näitä minä en voi elää!
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Korut. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Korut. Näytä kaikki tekstit
lauantai 7. joulukuuta 2013
keskiviikko 24. lokakuuta 2012
Luumuista liilaa
Eilen paleli ihan hitosti joten tänä aamuna ajattelin laittaa päälle kunnon vaatetta.
Pitkähihainen on neulepaita joten melkein tuli jopa kuuma töissä.
Turkista ostin itselleni sormuksen jossa luumun värinen kivi.
Rakastuin siihen välittömästi. Huonoja kuvia vaan.
Täytyy koittaa saada uudesta rakkaastani parempaa kuvaa :)
Olen viime aikoina käyttänyt sormissani nuita isoja kivellisiä somisteita, ne on vaan niin cool!
tiistai 23. lokakuuta 2012
Itselleni tuliaisia
Tein sellaisen löydön Istanbulin maustebasaarin läheltä etten meinannut pysyä normaalitilassa.
Ihanan värisiä helmikoruja kaulaan. Painavaa sorttia mutta taisi olla siinä euron tietämillä.
Näillä saa kyllä asuun kun asuun potkua!
Haa, ja löysin myös väriä ranteeseen. Pakko sanoa että Istanbulissa vaate ym. asusteissa
ei paljoa tummia värisävyjä näkynyt. Se oli kuin taivas minulle! Kirkkaita värejä, pallokuoseja ja raikkaita
sävyjä keltaisesta vihreään. Saatoin vaan istuskella ja katsella ihmisten asuja. Tai kierrellä ihastelemassa
putiikkien tarjontaa. Mahtava maa!
Tietysti minun oli saatava uusi meikkipussi laukkuuni johon mahtuu puuteri, huulipuna ym.
Sekä uusi muistikirja, jota kannan aina laukussani. Edellisen muistikirjan ostin myös Turkista ja
tulihan siihen kirjailtua ylös yhtä sun toista!
Taisi olla Rakkauspakkaus R:llä hiukan minua ikävä kun kuulemma ei ollut ruoka maistunnut
ja tympeenä oli viikkoa kotona viettänyt. Siihen se parkkeerasi matkalaukkuuni kotiin tultuani!
Oli kyllä ihana tulla kotiin kun muksut ja kissat odottivat kotona!
keskiviikko 19. syyskuuta 2012
Vihreää ja luumua
Eilen hipsuttelin näillä
Mekko Seppälästä
Koruun lisäsin avainjutskan joka oli John Richmondin
Viva Rock-hajuveden mukana.
Herkkuna:
Lettuja, mansikkaa ja kermavaahtoa!
Eräs kauppareissu Prismaan ja löytönä oli nämä.
Lumenen ikivihreät!
Lumenen Blueberry Long-wear Crystal luomiväri
sävy 25 marjasuolla.
Natural Code Eye Dramatizer makeup pencil
sävy 14 Green.
Aivan ihanat vihreät ja luomiväri oli -50%!!
torstai 13. syyskuuta 2012
Ihmiset ei tykkää sairastaa
No ei varmastikkaan, mutta täytyy myöntää että jossain määrin minusta on ihana olla kipeänä. Tarkennan että flunssassa tai jossain muussa räkätaudissa. En nyt tarkoita mitään vakavaa tautia.
Nykyään ei ole aikaa nollata itseään muuten kuin sairastamalla. Ei kerkeä nukkua kunnon yöunia. Viimeksi olen nukkunut sikeästi ja pitkään yli 7 tuntia, about 14 vuotta sitten. Joten jos olen flunssassa niin nautin siitä että saan nukkua, maata sängyssä ja lukea tai katsella tallentamiani sarjoja tai leffoja. Näin sairastaminen ei kuulosta ikävältä. Tosin onhan siinä ikävät puolensakin. Ei maistu ruoka, pitäisi kotihommat tehdä (pyykit, ruoka, käydä ostaa sitä ruokaa), ja yönsä voi viettää yskimällä ja räkää tulee kun Niagarasta.
Nykyään ei ole aikaa nollata itseään muuten kuin sairastamalla. Ei kerkeä nukkua kunnon yöunia. Viimeksi olen nukkunut sikeästi ja pitkään yli 7 tuntia, about 14 vuotta sitten. Joten jos olen flunssassa niin nautin siitä että saan nukkua, maata sängyssä ja lukea tai katsella tallentamiani sarjoja tai leffoja. Näin sairastaminen ei kuulosta ikävältä. Tosin onhan siinä ikävät puolensakin. Ei maistu ruoka, pitäisi kotihommat tehdä (pyykit, ruoka, käydä ostaa sitä ruokaa), ja yönsä voi viettää yskimällä ja räkää tulee kun Niagarasta.
Minä varauduin näillä. Pari päivää sitten alkoi tulla fiilis että kohta on lääkkeillä käyttöä,
joten kipaisin apteekkiin. Yskänlääkettä, kurkun desipastilleja, flunssajuomaa, Vicks-salvaa,
Nenän parannusrasvaa ja nenäliinoja. Toivotaan että oireet lievittyvät näillä. :)
Tästä tuotteesta ja sen tuoksusta tulee lapsuuden sairaspäivät mieleen.
Tänään olin töissä ja olo vain paheni iltapäivää kohden. Joten kotiin päästyäni kömölleen peiton alle.
Marimekon pallopaita päällä haahuilin tänään.
Rannekoru Citymarketista, tietty alelaarista :)
Kaikille flunssaisille toivotan pikaisia paranemisia!
tiistai 4. syyskuuta 2012
Palloillessa
Saunottu ja katsottu lemppariohjelmia telkusta. Nyt pitäisi vielä tsekata valmiiksi huomiset työvaatteet ja muksuille koulutamineet. Kehittelin tänään reseptiä lohesta ja wokvihanneksista, joten ehkäpä lähipäivinä voin postata jotain ruokapainotteista :) Anyway, tämä päivä meni palloillessa.
Yläosa on ostettu Anttilasta ja olen rakastunut tuohon pallokuviointiin!
Saako mistään pallokuviollisia sukkahousuja / leggingsejä?
Tarvetta olisi! :)
Ranteeseen pujotin nämä Glitterin kilistimet!
Pitkästä aikaa on ihan peruspunaista kynsissä-
Lakkana toimi Lumenen Quick&Chic sävy nro 22 Palava sydän.
tiistai 28. elokuuta 2012
torstai 16. elokuuta 2012
magneettikorut
Muistatteko / omistatteko näitä tämän tyylisiä magneettikoruja?
Näistähän saa muotoiltuja ihan minkäläisiä juttuja tahansa kaulaan, ranteeseen tai värkätä rintakoruksi.
Netistä näitä voi ostaa ainakin täältä.
Oletteko tykänneet ? Itse olen nämää unohtanut laatikon pohjalle, mutta täytyy yrittää ottaa käyttöön nämä.
keskiviikko 15. elokuuta 2012
Arki, mikä ihana tekosyy
Lämmintä piisaa ja minä kärsin. Pieni lämpö on ihan ok, mutta tämä keli... EI! Olen niin talvi-ihminen. Pakkanen, lumipyry ja kinokset pian tänne!
Muksuilla alkoi tänään koulut, onneksi! Alkaa arkikin sujumaan normaaliin malliin ja mukeloillaki on osa päivästä jotain järkevää tekemistä :)
Tänään tulee kaksi jaksoa Muodin huipulle sarjasta ja sitä varten ostin puoli kiloa karkkia :)
Tänään kärsin töissä näissä tamineissa:
Muksuilla alkoi tänään koulut, onneksi! Alkaa arkikin sujumaan normaaliin malliin ja mukeloillaki on osa päivästä jotain järkevää tekemistä :)
Tänään tulee kaksi jaksoa Muodin huipulle sarjasta ja sitä varten ostin puoli kiloa karkkia :)
Tänään kärsin töissä näissä tamineissa:
Mekko Seppälästä.
Rannekorun sain jokin aika sitten äidiltäni.
Kullan, ruskean ja pronssin sävyt käy hyvin yhteen. Kumpa olisi ollut jotkut turkoosit tai liilat housut nuiden mustien sijasta ni oisi ollut super cool!
tiistai 14. elokuuta 2012
Sudenkorento ja kravatti
Asuani koristi kravatti. En ole ennen ajatellutkaan kravatin laittamista kaulaani mutta innostuin ideasta kovasti ja minusta kraka oli ihan minun näköiseni.
Ja tein tuon solmun ihan itse pikku kätösin. ( Tosin You tuben avulla ) :)
Tämä sudenkorento-rintaneula on se joka jäi aiemmasta postauksesta pois.
Tämä on aika viehättävä koru!
Työtoverini toi tämän rannekorun minulle tuliaiseksi reissultansa. Sanoi että tämän nähtyään minä tulin mieleen joten hänen oli se minulle tuotava!
Oletteko innotustuneet kokeilemaan kravatteja?
Kaikki mikä kiiltää ei ole kultaa
Sain vanhemmalta naistuttavaltani koruja, joita hän ei enään käytä.
Olin asiasta hyvin ilahtunut koska minä rakastan koristella itseäni koruilla.
Tämä loisti pussista ensimmäisenä silmiini.
Mukana oli myös 3 rintakorua ( yksi ei ollut tässä). Rintakoruthat ovat taas tulossa pinnalle.
Kaikki kaivelemaan rintarosseja piiloista!
Korvakoruja en juurikaan käytä, mutta aina on hyvä olla muutama pari jemmassa.
Käytättekö te paljon koruja arkena? Minkälaisia koruja suositte?
maanantai 13. elokuuta 2012
Pöllötys
Päivä mennyt mukavasti maanataiksi. Ja päivän kruunaa kohta alkava Täydelliset naiset Liv kanavalta. Sarja alkaa ihan alusta. En olekkaan nähnyt ihan ensimmäisiä jaksoja.
Mutta töissä heiluin ja pöllöilin näillä.
Mutta töissä heiluin ja pöllöilin näillä.
Neuletakki Seppälästä ja huivi on saatu.
Mekko Seppälä, housut Monki ja rannekoru Glitter.
Tämä pöllökoru on myös Seppälästä. Minulle tulee pöllöstä mieleen suklaa :D
Lopuksi kuva joka kuvastaa minua:
Kahvia litkivä värikartta :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
























