keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Absolutely fabulous

Kicksin ale-korista löysin tämän Viva la Divan kynsilakan. Sävy on sekoitus vihreää, kultaa, harmaata... olettaisin :-D
Lakan takana on numero 132, lienee tämä tarkoittanee tätä ihanaa värien sekoitusta.
Lakka pysyi kohtalaisen hyvin arjessa, vaikken ollut laittanut alus- saati päällyslakkaa. Lakan poistettuani kynsistäni huomasin lakan värjänneen kynteni vihreän keltaisiksi.. Thats not nice!

tiistai 6. elokuuta 2013

Mitä tälle tekisin?

Etupihaltani löytyy tälläinen alue, jolle pitäisi jotain tehdä jossain vaiheessa. Onko ideoita mitä tuohon laittaisin? Viherpeukalo en ole, mutta ehkäpä tuolle saisin jotain tehtyä!!

maanantai 5. elokuuta 2013

torstai 18. heinäkuuta 2013

Kun ihastun, niin se kestää!

Olen aivan ihastunut kahteen tuotteeseen joita olen käytellyt tämän kesän.

Alku kesästä törmäsin apteekissa Vichyn uuteen tuotteeseen.

 
Vichy idéalia BB créme sävynä light
 
 
Vichyn sivulla kerrotaan tuotteesta seuraavaa: Antaa iholle välittömästi ihanteellisen ihon sävyn ja kauniin hehkun. Idéalia BB-voide heleyttää ihoa, kosteuttaa 24h, silottaa, tasoittaa ihon sävyä, häivyttää pigmenttimuutoksia ja se sisältää UVB/UVA suojan (SK 25).

Idéalia BB-voiteen koostumus on kevyt geelimäinen ja se levittyy helposti ihon pinnalle jättäen tasaisen ja heleän lopputuloksen.
 
 
 
Tämä vaalea sävy on toiminut naamataulussa hyvin pienestä päivetyksestä huolimatta.
 
 
 
Toinen tuote on Lumenen CC-meikkivoide.
 
 
Valitsin kesää varten sävyn Medium. Jota voin sitten syksymmällä kosteusvoiteella laimentaa jos tuntuu että meikkivoide on pelkiltään liian tumma.
 
 
Ei tämä hirveän tummalta näytä mutta on tosiaan tummempaa sävyä mitä normisti käytän.
 
Kevyt meikkivoide joka tasoittaa ihon epätasaista sävyä. SPF 20 ja kaikille ihotyypeille.
 
 
Kesäinen pikameikki syntyy kun jompaa kumpaa voidetta laittaa nassuun, hiukan ripsiväriä ja huuliin kesäinen puna tai kiilto ni se ei muuta tarvitse!
 
 
 

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Syksyistä inspiraatiota

Tässä on muutaman päivän ajan ollut lämpötilat sitä luokkaa että voisi luulla että on elokuun loppu. Se passaisi minulle hyvin, tykkään nimittäin pukeutua lämpöisiin vaatteisiin ja rakastan villasukkia! Siitä intoutuneena kaivoin itselleni syksyistä inspiraatiota pukeutumiseen tulevaa vuodenaikaa varten!