maanantai 15. huhtikuuta 2013

Kevät pukeutumiseen jotain uutta

 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
Nuista sitten uusia ideoita keväiseen pukeutumiseen!
 
Ihanaa alkanutta viikkoa, sateesta huolimatta <3


keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Yllätys, yllätys!

Jopa oli nopeaa toimintaa Pretty.fi :llä. Eilen tein tilauksen ja tänään sain töihin viestin että paketti noudettavissa. NAM!

 
Sieltähän näkyy tilaamani siveltimet :) Olin nii innoissani etten malttanut etsiä kameraa, vaan otin kuvat kännykällä, joten ei ole kovin tarkkoja. Mutta pääasia että sain paketin!
 
 
Tilasin myös muutaman Sleekin tuotteen. Sarja ei ole minulle ennestään tuttu, jotten mielenkiinnolla tilasin Contouring and Blush-paletin. Sävy Fair, hyvin vaalealle iholle. Paletissa on varjostus- ja korostusväri sekä poskipuna. Vaikuttaa ihan passelilta minulle.
 
 
 
Tämä Sleekin Primer Palette oli mielenkiintoinen tuote joka piti ihan sen vuoksi tilata että se sisältää 12 eri sävyistä silmämeikin pohjustajaa. Eli luulen että tämän kanssa tulee hauskoja ja värikkäitä meikkikokeiluja!
 
 
Real techniques core collection meikkipohjan tekemiseen tarkoitettu setti. Vasemmalla sivellin varjostuksiin / korostuksiin. 2 vasemmalta meikkivoidesivellin. Pienin sivellin peitevoiteelle ja isoin kaikenlaisien meikkipohjien tekoon soveltuva sivellin. Äkkiseltään ilman kokeilua voin kertoa että luulen olevani näihin hyvin tyytyväinen.
 
 
Real Techniques Starter Set- silmämeikkisivellin setti. On häivytys-, rajaus-, kulmakarva- ja tavallista sivellintä joilla luulisi saavan aikaiseksi hyvän ja kauniin silmämeikin.
 
 
 
 
 
 
 
 
Rakkauspakkauksiakin kiinnosti paketin sisältö. Palaan aiheeseen lisää kunhan kerkiän ja pääsen tutustumaan tuotteisiin ja siveltimiin kunnolla ja rauhassa.

 
 
 

maanantai 8. huhtikuuta 2013

Meikkisiveltimet, tarpeettomia?!

Eivät ole!  Meikkisiveltimeni on aivan jotain kauheaa. Omistan sellaisia halpoja suteja joilla levittäessä poskipunaa/ puuteria sudeista irtoaa naamavärkkiin "jouhia". Ainuat hyvät siveltimeni ovat Mariela Sarkiman luomiväripensselit. Niistä olen tykännyt. Mutta olen katsellut Pixiwoo:n tekemiä videoita ja nuilla videoilla esiintyy Sam Chapmanin suunnittelemia meikkisiveltimiä.


                 


Nämä sudit vaikuttivat tekevän hyvää jälkeä niin meikkipohjaa tehtäessä kuin silmämeikissäkin. No harmittelin kovin kun näitä ei suomesta saa.

No mites sitten kävikään. Eilen mennessäni Pretty.fi nettikauppaan, huomasin että sieltähän saa nuita samaisia siveltimiä.

 

Ja pakkohan minun oli sitten laittaa tilaukseen siinä toivossa että saisin nyt kunnoliset siveltimet joilla syntyy hyvä jälki ja "jouhet" eivät varise!


Onko teillä suosikkisiveltimiä? Vai suditteko epätoivoisesti meikkiä nassuun niillä välineillä joita käteen osuu?


maanantai 1. huhtikuuta 2013

torstai 28. maaliskuuta 2013

Soap & Glory... ei ollut sitä mitä odotin

Vuoden vaihteessa sain paketin JT Beauty outlet: ltä ja se sisälsi 3 Soap & Glory-tuotetta. Täältä  löytyy tarinaa nuista tuotteista. About 2 kk. käytettyäni kyseisiä purnukoita voin kertoa kokemuksiani niistä.


 
Aloitetaan Soap & Glory You Won't Believe Your Eyes Illuminating Under-eye Serumista. Tämä lupasi apua tummiin silmän alusiin ja turvotukseen, mutta ikäväkseni täytyy todeta että tummuutta tämä ei poistanut saatikka vähentänyt silmän alusistani. Tuotehan sisälsi valoa heijastavia aineita, mutta en kokenut että tämä tuote olisi ollut normaalia silmänympärysvoidetta ihmeellisempää. Etsin edelleen sellaista tuotetta joka vähentää tummuutta pysyvästi.
 
 
 
Toinen käyttämäni tuote on Make Yourself Youthful Super Rejuvenating Face Serum seerumi. Tätä käytin vain iltaisin, koska sekaihoni on rasvoittuvaa niin tätä ei voinut aamuisella laittaa kosteusvoiteen alle, olisi ollut aika tuhti paketti naamaan het aamusta. Tämä ei oleellisesti kirkastanut, kiinteyttänyt saatikka tasoittanut ihoani kasvoilla, joten pettymys tämäkin. Kyllähän tätä nassuun levitteli, miellyttävä koostumus mutta en tätä uudestaan hanki.
 
 
 
Viimeisenä Deep Pore Detox Mask-naamio. Täytyy sanoa etten ole naamioiden käyttäjä ja tätä tuotetta en ole käyttänyt kuin ihan muutamia kertoja. Tämä tuote ehkä parhaiten täytti odotukseni, iho tuntui naamion käytön jälkeen puhtaalta, tasaisemmalta ja napakammalta. Joten tämä näistä tuotteista suosikkini.
 
 
 
Ehkäpä odotukseni oli liian korkeat tätä tuotesarjaa kohtaan. Mutta vaikka toiset ovat kovin Soap & Glorya ylistäneet niin itse en voi tähän joukkoon kuulua.
 
Eli jatkan täydellisen silmänympärysvoiteen metsästystä ja toivon että joku päivä nuo tummat renkulat häviävät taivaan tuuliin!! :)
 
 
 

maanantai 25. maaliskuuta 2013

Be excited

Etsin taas viikkoon inspiraatiota pukeutumiseen ym.





 
 
Tämä on eniten tyyliäni ja nuo housut onkin kovin keväiset.
 
 
 
 
 
 
 
Tämä kokonaisuus olisi pirteä kesällä.
 
 
Löytyykö suosikkia?
 
 

sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Kahvitahra toipuu

Olen kärsimyt tajuttomasta väsymyksestä ja tuntuu että se vaan pahenee näin kevään lähestyessä. Olen miettinyt pääni puhki että mitä tässä pitäisi ruveta tekemään jotta piristyisi. Ehkäpä jopa se että saisin itseni raahattua välillä ulos vaikka ihan kävelylenkille. Vitamiineistäkään ei tunnu apua olevan... Jos tämä on sitä kevätväsymystä ni en tykkää!! No Anyway, toivon että tämä ei kauaa kestä.


Eläimellisiä asuja menneeltä viikolta:



 
 
 

 
 
 

 
En oikeastaan edes pidä eläinkuosista mutta pakko oli jotain hauskaa kehittää kun ehdottivat töissä että voisin pitää teema päiviä :) Kiusallani tämänkin tein :)
 
Onko teissä eläinkuosin ystäviä?