perjantai 28. joulukuuta 2012

Juhlan tuntua

En ole aikoihin päässyt juhlimaan ja nyt tänään minut yllätti mieletön halu päästä juhliin. Ja näin vuoden vaihtumisen alla olisi ihana järjestää juhlat. Hyvää ruokaa, juomaa, tanssia ja hyvä porukka ympärillä. Ehkä liian myöhään tämä ajatus tuli päähän, mutta sen pohjalta kokosin muutaman asun Vuoden 2013 vaihtumista varten.













Miellyttäkö joku näistä teitä?

Omanlaiseni olisi varmasti tuo alin kuva, mutta olisi ihana yllättää ihmiset ja pukeutua tuon keskimmäisen kuvan mukaisesti!

Jos unohdan toivottaa niin aivan ihanan juhlavaa vuoden vaihtumista ja
 eritoten Rakkauden täyteistä vuotta 2013

torstai 27. joulukuuta 2012

Meikkivoidevarastoni

Siivoilin meikkejäni ja ajattelin laittaa kuvia millä värjään naamatauluani aamuisin.


Lumenet: Hoitava meikkivoide -hunajamaito ja Heleyttävä BB-voide sävy 1 light.
Lumenen BB on nyt pakkasajan ollut naamani pelastaja. Ihoni ihan rapisee kasvoilta, jota ei ole ennen tapahtunut, joten aamuisin levitän kosteusvoiteen ja päälle BB:n. Pysyy riekaleet jotenkin naamassa kiinni.



Rimmelit: Wake Me Up-meikkivoide sävy True Ivory
ja Stay Matte True Ivory. Nämää Rimmelin voiteet ovat olleet monen + arvoisia yllättäjiä.
Hintaansa nähden aivan loistotuotteita!!


Isadoran 16hrs Active Moist meikkivoide sävy Fair beige. Tätä en ole kerennut kokeilla kunnolla kasvojeni kunnon takia. Vieressä Clarinsin Truly Matte meikkivoide sävy Tender Ivory. En muista miksen tästä ole pitänyt, pitää varmaan kokeilla tätä lähiaikoina.



Avonilta tilaamani Sävyttävä kosteusvoide suojakertoimella 20. Tämä olisi varmaan aivan loistava tuote jos tämä ei olisi
a) liian tummaa tavaraa
b) levittyisi tasaisesti kasvoille jättämättä tummia läiskiä naama tauluun.
Not for me!



Näistä olen pitänyt kovasti. Ja luotan Cliniquen meikkivoiteisiin kuin luojaan.

Vasemmalla Anti-blemish solutions. Epäpuhtaan ihon meikkivoide joka huoltaa ja hoitaa.
Keskellä uusin Redness solutions sävy calming alabaster. Peittää hyvin punaset läiskät ja epämukavat alueet kasvoilta. Pelastajani!
Oikealla Moisture surge Tinted moisturizer.Sävyttävä päivävoide niihin päiviin kun naamataululla ei ole niin väliä ja kesällä aivan ehdoton!

Näitä sitten läträän naamaani mielialan mukaan ( ja ihon kunnon ).


Mikä on teidän lemppari pohjamaalinne kasvoillenne?



keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Joulun fiilis
























Nyt voi sanoa että on kyllä syöty, saunottu, levätty ja nautittu joulun fiiliksestä!





sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Jouluna nautitaan

Joulu saa tulla, kaikki on valmiina joulua varten. Minä aion nauttia kiireettömästä olemisesta, syömisestä ja eritoten siitä lepäämisestä.




lauantai 22. joulukuuta 2012

Turvallisen tuttu Lumene



Lumenen kosmetiikka on takuu varmaa tavaraa. Tietää mitä saa: ei suurempia riemun kiljahduksia eikä pettymyksen kyyneliä. Ainut Lumenen tuote mikä on koskaan saavuttanut paikkansa lempparilistani kärki viisikkoon on Heleyttävä BB-voide.





Mutta asiani koski oikeastaan Lumenen rajauskyniä.


Tämän verran omistan Lumenen rajauskyniä.



ylhäältä alas:
Natural Code 12 Beach, Mineral eyeliner 6 Villiluumu,
Natural code 14 Green, Mineral eyeliner 5 Metsänvihreä.

Silmänrajauskynät ovat suht pehmeää jälkeä tekevää ja pysyvyys keskitasoa. Arkikäytössä ihan ok. Värejä on kiitettävästi, muuttakin kuin mustaa ja ruskeaa.



Ylhäältä alas:
Wild Rose lipliner 9 Luonnon kertomaa,
ikivanha Lip Graphics P1 Metsäruusu,
Cranberry Kiss lipliner 3 Kanerva.

Näillä saa piirrettyä suukkosuun ja perussävyt löytyy varmasti Lumenen valikoimista.

perjantai 21. joulukuuta 2012

Raikas?!!

Tämä viikko aloitettiinkin hiukan raikkaimmilla räteillä, viime viikkoon verrattuna.


Ei pakkanen haittaa, kun on iloisen väristä vaatetta päällä!



Ja jos sattuu että pakkanen kiristyy niin lisätään panoksia.
Itse kudotut säärystimet ovat saaneet kovasti kehuja!
Hyvä minä! :)

Joulun tuloa ei voi estää, joten edessä olisi siivousta, paketointia, leivontaa
ja se tärkein muksujen mielestä, joulukuusi ja koristelu!
Joulutohinaa riittää ja samalla yritän miettiä joulun ruokia kun meitä on vaan 2 nauttimassa
joulun maukkaista antimista täällä.

maanantai 17. joulukuuta 2012

Synkkää

Viime viikon asuni oli aika synkän puhuvaa. Missä kaikki pirteät värit ovat olleet?






Citymarketista ostetut talvishortsit 10e. Ja voin sanoa että aivan loistavat jalassa.
Lempparit.




Jospa koittaisin saada päälleni tällä viikolla hiukan värikkäämpää vaatetta.
Tässähän masentuu nuita katsellessa :)

Mahtavaa maanantaita!