tiistai 11. syyskuuta 2012

Ihastusta, vihastusta

Käyskentelin ruokakaupassa eilen ja taas kävin katsastamassa kosmeosaston ja ihastelin näitä.


Näihin luomiväripaletteihin ihastuin, varsinkin oikean puoleiseen.
Nämä taitaa olla loréalin, hitsi en muista yhtään :/



Isadoran uutuksissa kiinnosti oikeastaan matta huulipunat ja poskipunapuikko.
Poskipuna taisi olla nimeltään Vintage Rose ja oli ihanan hento roosa.
Luomivärit ei tällä kertaa iskenyt.



Nämä Rimmelin poskarit on syötävän sävyisiä ja hinta-laatusuhde on kohdillaan.
Seuraava puna on tästä peräisin.

Päivän retkut oli:


Maanantai oli tyypillinen tuskapäivä mutta selvisin siitä suklaan ja sisun avulla!

Miksi sanomalehtien uutiset ovat hyvin negatiivisiä?

Mua on ruvennut ärsyttämään sanomalehdet! En ole vuoteen tilannut sanomalehtiä, koska noin 90% uutisista on negatiivissävytteisiä. Yleisönosastokirjoitukset, kotimaan uutiset, ulkomaan- ja talousuutiset ja jopa tv:n leffa arvostelutkin on negatiivisiä.

Sitten ihmetellään kun ihmiset voi pahoin. Luet vuodesta toiseen joka päivä sanomalehteä kera aamukahvin ja samalla imet itseesti negatiivisia asioita. Pakkohan sen on jotenkin ihmisiin vaikuttaa!

Voi kun olisi ihana lukea iloisia ja positiivisia asioita tapahtumista, asioista joita kansalaiset ovat tehneet / järjestäneet. Tai ihan mistä vaan joka ei ole kielteistä! Jos minulla olisi taitoa ja tietoa perustaisin pienen ilmaisjakelulehden ja siinä ei olisi mitään kielteistä.  Kai täällä SUOMESSA jotain hyvääkin tapahtuu?!! Toivottavasti, mutta sanomalehdet ei ainakaan tuo sitä puolta kovin hyvin esiin! Miksi ei?


Toivotavasti löydätte jotain hyviäkin uutisia sanomalehteänne lukiessa kera aamukahvin!



Ainakin sm-liiga starttaa torstaina!!

Näin pelataan SM-liigakaudella 2012-13
29.05.2012 - AS
SM-liigakausi 2012-13 käynnistyy torstaina 13.9.2012. Runkosarjan päätöskierros on ohjelmassa tiistaina 12.3.2013. Kausi päättyy viimeistään torstaina 25.4.2013, jolloin pelataan mahdollinen seitsemäs finaaliottelu.



maanantai 10. syyskuuta 2012

Tuleeko ne kylmät vai ei!

Perjantaina pukeuduin hieman lämpöisemmin koska edellis päivänä paleli aivan mahdottomasti.




Lohisalaattia oli eväänä. Taivaallinen annos.



Joutuu näillä keleillä miettimään mitä laittaa päälle. Aamulla on kylmä ja hyvällä onnella
päivällä on tosi lämmin. Kahvitahra ei tykkää. Tulisi jo talvi!



Hahaa, nuo mun mikrossa lämmitetyt riisipiirakat kera juuston
ei ole kovin herkullisen näköisiä! :)

Pitäisi muuten saada aloitettua neulomaan tyttärelleni kaulaliinaa talveksi.
Hän halusi ehdottomasti kelta-mustan huivin. Syysilloiksi mielekästä tekemistä!

Kelju K. Kojootti

Viikonloppu meni flunssaisena ja kärttyisänä. Mikään ei onnistunut niinku piti ja muutenki oli kelju olo.
Toivotaan että alkava viikko on parempi. Kokosin muutaman jutun jotka ovat todella mieleeni.









torstai 6. syyskuuta 2012

Syys


Nämä  kuvat otettu eilen, kun odottelin linjuria.



Aurinko paistoi ja meinasi ihan kuuma olla.



Yksinäinen lakastuvassa luonnossa.

Tänään sitten olikin niin kylmä että piti kaivaa säärystimet esiin.



Viime talvena kutomani.



Eikö olisikin ihana villapaita? :)



Näillä tamineilla oli jopa vilu tänään. joten huomiseksi jotain hiukan lämpimämpää päälle.

Flunssa taitaa laskeutua näille nurkille, mukelot niiskuttaa ja mun särkee lihaksia ja kurkkua.
Finrexiä rutosti!

keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Lohiwokki

Tämä resepti ei ole monimutkainen, joten tämän kehittely ei vienyt kuin 2min. :)


Tässä ainekset.



Hunajamarinoituja kirjolohisuikaleita.



Löysin Prisman valmissalaattihyllystä tälläisiä wokvihannespussin.
Porkkanaa, paprikaa, kesäkurpitsaa ja purjoa.
Lisäksi tarvitset nuudeleita. Itse käytin kasvisnuudeleita.



Wokkasin vihannekset öljyssä, maustoin hiukan suolalla ja pippurilla. 
Toisessa pannussa ruskistin lohisuikaleet.
Kaadoin kaikki samaan pannuun ja sekaan vielä kypsät nuudelit.



Tässä valmis sörsseli.



Maukas, helppo ja hyvä kevyt ateria.

Tiedän mitä syön huomenna töissä ;)

tiistai 4. syyskuuta 2012

Palloillessa

Saunottu ja katsottu lemppariohjelmia telkusta. Nyt pitäisi vielä tsekata valmiiksi huomiset työvaatteet ja muksuille koulutamineet. Kehittelin tänään reseptiä lohesta ja wokvihanneksista, joten ehkäpä lähipäivinä voin postata jotain ruokapainotteista :) Anyway, tämä päivä meni palloillessa.


Yläosa on ostettu Anttilasta ja olen rakastunut tuohon pallokuviointiin!
Saako mistään pallokuviollisia sukkahousuja / leggingsejä?
Tarvetta olisi! :)



Ranteeseen pujotin nämä Glitterin kilistimet!


Pitkästä aikaa on ihan peruspunaista kynsissä-
Lakkana toimi Lumenen Quick&Chic sävy nro 22 Palava sydän.