maanantai 20. elokuuta 2012

Vihreää tuutin täydeltä

En tiedä mikä nyt on mutta vihreään väriin olen kamalasti kallellaan. Nyt lakkasin sitten varpaat ja kynnet eri vihreän sävyillä. Ihmeen paljon nyt tullut juttuja kynsilakoista, olen todellisuudessa sikalaiska lakkailemaan kynsiä.






Varpaat maalattu Rimmelin Block your Green 700 ja
sormien kynnet Mavalan rakkaalla maalilla 155 Bronze Green.


Nyt ei pitäisi tulla kateudesta vihreäksi! :)

Jumiutunut korkki

Minun lempi Mavalan kynsilakkapullon korkki on ollut jumissa about 6 kk:tta.


Olen vääntänyt, kääntänyt, koittanut aukoa työkaluilla sekä hampailla.


Meinasin heittää lakan jo pois kun en saanut korkkia auki millään, mutta sitten ajattelin kysyä Glitz&Glam-blogin Minnalta neuvo kun hän kerta on ammatti-ihminen näissä jutuissa.


Hän neuvoi ujuttamaan kynsilakan poistoainetta korkin ja pullon väliin. No 8 kertaa ujuttelin ainetta ja korkki oli ja pysyi kiinni. Meinasin jo itkeä tihruttaa. Mutta jätin ainetta vaikuttamaan joksikin aikaa ja sitten väänsin pää punasena ja AUKESIHAN SE KORKKI!! Kiitos Minna :)
Putsisin sitten hyvin korkin ja pullon suun ja lakkasin vielä kynnetkin näteiksi tällä aivan ihanan sävyisellä vihreällä lakalla!

Laitan kuvia lakatuista kynsistä myöhemmin.

Reipasta alkanutta viikkoa!

sunnuntai 19. elokuuta 2012

Kiilaa ja lakkaa

Perjantaina töiden jälkeen kotimatkalla poikkesin kaupungille tsekkaa alekoreja ja tankoja. Löysin Seppälästä kengät.

Nämä ovat kiilakorolliset joilla on hyvä kävellä.


Ajattelin viedä nämä töihin ja käyttää näitä siellä. Vaihtelua kaipaa varpaatkin.
Nämä maksoivat 10e. Ja rakastan näiden popojen väriä!


Ajattelin somistaa varpaat tänään. Milläköhän kynnet lakkaisi?


Keskimmäinen lakka on vahvoilla valintaprosessissa. :D

Mukavaa sunnuntaita!

lauantai 18. elokuuta 2012

Tervettä väriä

Vasta vajaa 2 vuotta sitten opin käyttämään meikissä poskipunaa. Se tuo kyllä tervettä näköä eikä sitä tarvitse laittaa kuin hieman niin sekin elävöittää nassua!



Tässä on minun punani.


Clarinsin Blush Prodige Illuminating Cheek Colour 02 Soft Peach on suosikkini ja käytän sitä päivittäin.
Ostin sen viime toukokuussa. Olen kovasti tykännyt.



Cliniquen Blushing Blush on näytekokoinen puna jonka sain ostoksieni kaupan päälle.
En ole vielä juurikaan käyttänyt vaikka on sävyltään oikein hyvä poskilleni.



Clarinsin Double Palette Teint & Blush. Sävyä en tiedä. Tämä on kaksi kerroksinen pakkaus.
Ensimmäinen taso sisältää puuterin.



Toisessa tasossa on puna ja varjostuksien tekoon tummempi sävy.
Iltameikissä perfect!



Avonin Colour & Contour Rose Glow- paletti. Punaa käyttänyt paljon. Tuo kasvoille hempeä ja heleää väriä. Oikean puoleinen on korostuspuuteri.



Iltameikissä oikein kiva korostusväri!

Mikä on teidän suosikki poskipunanne? Vai käytättekö edes sellaista?

perjantai 17. elokuuta 2012

Ei mitään uutta

Perjantai kohta lusittu. Raskas viikko takana, ja huomenna pitäisi tarmokkaana aloittaa siivoamaan. Kuka tykkää siivota? :) Anyway, tämän päivän asua.

Hame sama kun eilen mutta vaihdoin hieman pirteämmän paidan!


Hempeä huivi.

Ostin muuten Helsingin reissulla äidilleni tälläiset tuliaiset.



Äiti <3


Äitini halusi nuo oikean puoleiset sukat ja minä otin nuo värikkäämmät.


Pöllöpehmo hienostelee :)
Iisiä viikonloppua ja löllötelkää! :)

Laukku, jota olen etsinyt..

Löytyi ihan sattumalta kauppakeskuksessa pyöriessäni näin laukkukaupan ikkunan läpi sen tyylisen laukun jota olen vuosia etsinyt.



Ihastuminen tapahtui keväällä ja olen tainnut unohtaa tästä mainita!
Muujän kanssa naureskeltiin että tämä käy ihan minkä väristen vaatteiden kaveriksi :)



Lempihuivini ja ihanainen veskani!
En ole koskaan tykännyt mustista laukuista. Ne on jotenkin synkkiä nyssykyitä.
Minun laukkuni pitää olla värikäs, hauska ja käytännöllinen, sillä se huolehtii minun tärkeistä tavaroistani!

Loppuun eilistä vaate kertaa.




Otin ikivanhan ruutuhameen käyttöön ja se on tosi toimiva!

torstai 16. elokuuta 2012

Ärsyttävän metka Rubikin kuutio

Kaikki varmasti tunnistanee alla olevan esineen.

Ärsyttävä palikka jonka pyörittelyä käsissäsi on vaikea lopettaa.


Siinä jopa voisi mennä joltakulta hermo jossain vaiheessa!






Metka palikka, voin suositella! :)

Seuraavan kerran kosken tuohon 20v. päästä. Riittävä aika!

Onko teillä mennyt hermo joskus tähän Rubikin kuutioon?
Tai oletteko olleet niin taitavia että olette sen ratkaisseet?