Löytyi ihan sattumalta kauppakeskuksessa pyöriessäni näin laukkukaupan ikkunan läpi sen tyylisen laukun jota olen vuosia etsinyt.
Ihastuminen tapahtui keväällä ja olen tainnut unohtaa tästä mainita!
Muujän kanssa naureskeltiin että tämä käy ihan minkä väristen vaatteiden kaveriksi :)
Lempihuivini ja ihanainen veskani!
En ole koskaan tykännyt mustista laukuista. Ne on jotenkin synkkiä nyssykyitä.
Minun laukkuni pitää olla värikäs, hauska ja käytännöllinen, sillä se huolehtii minun tärkeistä tavaroistani!
Loppuun eilistä vaate kertaa.
Otin ikivanhan ruutuhameen käyttöön ja se on tosi toimiva!