Juntura, jonka intohimona, innostuksena ja paheena toimii kosmetiikka, värikkäät vaatteet ja kahvi! Ilman näitä minä en voi elää!
lauantai 7. joulukuuta 2013
perjantai 6. joulukuuta 2013
Hieman väriä talveen
Katselin tässä yksi päivä erään suomalaisen julkaisun vaatekuvia, malleina oli ihan peruskansaa.
Tiedättekö mikä pisti silmääni? 15 kuvassa kaikilla oli mustaa päällä. Oli tietty kaksi poikkeusta, yhdellä naisella oli tumman punainen kaulahuivi ja toisella näkyi takin alta värikäs paita, mutta muuten kaikki oli pukeutunut mustaan tai hyvin tummaan!
Eikös tuollainen tumma väri tee ihmiset alakuloisiksi? Miksi ihmiset tuntee olevansa turvassa jos pukeutuvat tylsään harmaaseen? Minusta ei siihen ole, ja voin pahoin jos en saa päälleni väriä.
Joitakin se voi ärsyttää että olen ns. värikylläinen, mutta i don´t care :)
torstai 26. syyskuuta 2013
keskiviikko 11. syyskuuta 2013
Absolutely fabulous
Kicksin ale-korista löysin tämän Viva la Divan kynsilakan. Sävy on sekoitus vihreää, kultaa, harmaata... olettaisin :-D
Lakan takana on numero 132, lienee tämä tarkoittanee tätä ihanaa värien sekoitusta.
Lakka pysyi kohtalaisen hyvin arjessa, vaikken ollut laittanut alus- saati päällyslakkaa. Lakan poistettuani kynsistäni huomasin lakan värjänneen kynteni vihreän keltaisiksi.. Thats not nice!
tiistai 20. elokuuta 2013
tiistai 6. elokuuta 2013
Mitä tälle tekisin?
Etupihaltani löytyy tälläinen alue, jolle pitäisi jotain tehdä jossain vaiheessa. Onko ideoita mitä tuohon laittaisin? Viherpeukalo en ole, mutta ehkäpä tuolle saisin jotain tehtyä!!
maanantai 5. elokuuta 2013
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)











