perjantai 6. joulukuuta 2013

Hieman väriä talveen

Katselin tässä yksi päivä erään suomalaisen julkaisun vaatekuvia, malleina oli ihan peruskansaa.
Tiedättekö mikä pisti silmääni? 15 kuvassa kaikilla oli mustaa päällä. Oli tietty kaksi poikkeusta, yhdellä naisella oli tumman punainen kaulahuivi ja toisella näkyi takin alta värikäs paita, mutta muuten kaikki oli pukeutunut mustaan tai hyvin tummaan!







Eikös tuollainen tumma väri tee ihmiset alakuloisiksi? Miksi ihmiset tuntee olevansa turvassa jos pukeutuvat tylsään harmaaseen? Minusta ei siihen ole, ja voin pahoin jos en saa päälleni väriä.




Joitakin se voi ärsyttää että olen ns. värikylläinen, mutta i don´t care :)




keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Absolutely fabulous

Kicksin ale-korista löysin tämän Viva la Divan kynsilakan. Sävy on sekoitus vihreää, kultaa, harmaata... olettaisin :-D
Lakan takana on numero 132, lienee tämä tarkoittanee tätä ihanaa värien sekoitusta.
Lakka pysyi kohtalaisen hyvin arjessa, vaikken ollut laittanut alus- saati päällyslakkaa. Lakan poistettuani kynsistäni huomasin lakan värjänneen kynteni vihreän keltaisiksi.. Thats not nice!

tiistai 6. elokuuta 2013

Mitä tälle tekisin?

Etupihaltani löytyy tälläinen alue, jolle pitäisi jotain tehdä jossain vaiheessa. Onko ideoita mitä tuohon laittaisin? Viherpeukalo en ole, mutta ehkäpä tuolle saisin jotain tehtyä!!

maanantai 5. elokuuta 2013