Eräänä tylsähkönä iltana mietin että kuinka monta MUS:n tuotetta omistan.
Nämä löytyi kaapista. Osaa en ole paljoa käyttänyt, joitakin sitten enemmän.
Huulituotteet. Huultenrajauskynä Passionate Glory. Lipgloss nimeltään Moi.
Ja 3-osainen Lipcare mix, jossa on vihreä huulien kuorintavoide, vaalein hoitaa huulien ihoa ja pinkki on huulikiilto.
Kasvotuotteet. Peitetuote Eazy cover RED. Peittää punaisuuksia esim. näppyjä hyvin. Tuote on minulla päivittäisessä käytössä. Poskipuna on uusi nimeltään Fresh Rose. Muutaman kerran olen vasta tätä kokeillut. Totuttelen vielä tähän sävyyn. Meikkivoiteena Matt Foundation ja ilmeisesti Cream on sävy?! Ylhäällä on Skin Serum- jota olen silloin tällöin käyttänyt meikin alla, silottaa ihon pinnan hyvin.
Silmätuotteet. Matta musta rajausväri, luotto rajauskynäni. Toinen uusi ihastukseni on Gold Digger rajauskynä, ota olen laittanut alaripsien tyveen korostamaan silmieni sinisyyttä. I love that. Kulmakarvaväri Tri Brow Color, en ole käyttänyt juuri lain. En ole tottunut laittamaan kulmiini mitään väriä. Naturel is good!
Putelissa on Mixing Liquid, aine jolla saa luomiväristä tehtyä kestävän rajauksen. Ostin tämän koska on ihana tehdä monen värisistä luomiväreistä rajauksia kastamalla sivellin vain tähän aineeseen. Saa taiteiltua vaikka mitä. Kiva tuote.
Sitten luomivärit. Rakastan MUS:n luomareita. hyvä pigmenttisiä ja pysyviä. Ylimmäisenä on pienin väri, Metallic Wave. Tätä olen lähinnä käyttänyt rajauksiin. Keskirivi: kimaltelevat Zone, Starfish ja Fantastic. Alarivi: matat After Beach, Lavendel ja Endless.
Onhan nuita hiukan kertynyt. :) Kyllä näillä saa hyvin naamansa sotkettua!













