maanantai 10. syyskuuta 2012

Tuleeko ne kylmät vai ei!

Perjantaina pukeuduin hieman lämpöisemmin koska edellis päivänä paleli aivan mahdottomasti.




Lohisalaattia oli eväänä. Taivaallinen annos.



Joutuu näillä keleillä miettimään mitä laittaa päälle. Aamulla on kylmä ja hyvällä onnella
päivällä on tosi lämmin. Kahvitahra ei tykkää. Tulisi jo talvi!



Hahaa, nuo mun mikrossa lämmitetyt riisipiirakat kera juuston
ei ole kovin herkullisen näköisiä! :)

Pitäisi muuten saada aloitettua neulomaan tyttärelleni kaulaliinaa talveksi.
Hän halusi ehdottomasti kelta-mustan huivin. Syysilloiksi mielekästä tekemistä!

Kelju K. Kojootti

Viikonloppu meni flunssaisena ja kärttyisänä. Mikään ei onnistunut niinku piti ja muutenki oli kelju olo.
Toivotaan että alkava viikko on parempi. Kokosin muutaman jutun jotka ovat todella mieleeni.









torstai 6. syyskuuta 2012

Syys


Nämä  kuvat otettu eilen, kun odottelin linjuria.



Aurinko paistoi ja meinasi ihan kuuma olla.



Yksinäinen lakastuvassa luonnossa.

Tänään sitten olikin niin kylmä että piti kaivaa säärystimet esiin.



Viime talvena kutomani.



Eikö olisikin ihana villapaita? :)



Näillä tamineilla oli jopa vilu tänään. joten huomiseksi jotain hiukan lämpimämpää päälle.

Flunssa taitaa laskeutua näille nurkille, mukelot niiskuttaa ja mun särkee lihaksia ja kurkkua.
Finrexiä rutosti!

keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Lohiwokki

Tämä resepti ei ole monimutkainen, joten tämän kehittely ei vienyt kuin 2min. :)


Tässä ainekset.



Hunajamarinoituja kirjolohisuikaleita.



Löysin Prisman valmissalaattihyllystä tälläisiä wokvihannespussin.
Porkkanaa, paprikaa, kesäkurpitsaa ja purjoa.
Lisäksi tarvitset nuudeleita. Itse käytin kasvisnuudeleita.



Wokkasin vihannekset öljyssä, maustoin hiukan suolalla ja pippurilla. 
Toisessa pannussa ruskistin lohisuikaleet.
Kaadoin kaikki samaan pannuun ja sekaan vielä kypsät nuudelit.



Tässä valmis sörsseli.



Maukas, helppo ja hyvä kevyt ateria.

Tiedän mitä syön huomenna töissä ;)

tiistai 4. syyskuuta 2012

Palloillessa

Saunottu ja katsottu lemppariohjelmia telkusta. Nyt pitäisi vielä tsekata valmiiksi huomiset työvaatteet ja muksuille koulutamineet. Kehittelin tänään reseptiä lohesta ja wokvihanneksista, joten ehkäpä lähipäivinä voin postata jotain ruokapainotteista :) Anyway, tämä päivä meni palloillessa.


Yläosa on ostettu Anttilasta ja olen rakastunut tuohon pallokuviointiin!
Saako mistään pallokuviollisia sukkahousuja / leggingsejä?
Tarvetta olisi! :)



Ranteeseen pujotin nämä Glitterin kilistimet!


Pitkästä aikaa on ihan peruspunaista kynsissä-
Lakkana toimi Lumenen Quick&Chic sävy nro 22 Palava sydän.


maanantai 3. syyskuuta 2012

Verho päällä

Iloisena töihin mennessäni ja siellä ollessani, yksi ihana työkaveri kysyi että mitkä verhot olen nyt päälleni tuusannut?


Eli verhoa muistuttava yläosa on hankittu Seppälästä ja alennuksien jälkeen hinta oli 5e.



Pakko oli laittaa tälläinen kuva jossa näkyy mun ihana takapiiska. :)

Olen epätoivoisesti etsinyt täydellisen väristä pronssista luomiväriä.
Verkkokauppa TheBoss tarjoaa edullista kosmetiikkaa ja muutakin.

Luomiväri - Revlon ColorStay 12 Hour Eye Shadow - 375 Sunrise, Sunset
Luomiväri - W7 Perfect Eyes sparkle Cream Eyeshadow - Sahara

Luomiväri - Sunkissed Eye Shadow Compact - 12 Shimmering Eyeshadows

Voideluomiväri - Maybelline Eyestudio - 30 Pedal To The Metal
Luomiväri - N.Y.C. Individual Eyes - Created for Brown Eyes
Tälläisiä mm. löysin nettikaupasta, mutta näissäkään ei ole sitä pronssista sävyä jota etsin.
Kaitpa sen sitten tietää kun se kohdalle osuu?
Mikäs tuote teillä on ollut kauan hakusessa? Ja oletteko löytäneet mitä olette etsineet?

sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Inspiraation hakua







Näistä haen inspiraatiota ensi viikkoon! Rakastan värejä, vaatteita, erilaisia printtejä,
raikkaita tuulahduksia muualta. Erilaisuus ja se että ihmiset uskaltavat olla omanlaisiaan!
Mistä te saatte / haette inspiraatiota ?