keskiviikko 8. elokuuta 2012

Tiistain rytkyjä

Eilisen päivän kuljin tässä asussa:



Leggingsit Löytötexistä, mekko Prisma ja pilkkupaita Citymarket.


Rannetta koristi Seppälän ketjut.


Ja kaulassa We Stylen pöllökoru.


Uuden värinen tukka ei näytäkkään niin pahalta kuin ounastelin. Alan tykätä tästä!
Ihanaa keskiviikkoa sateesta huolimatta!

tiistai 7. elokuuta 2012

M.A.C Paint Pot

Lomalla kävin Helsingissä ja Stockmannilta löysin M.A.C :in Paint Pot -luomivärejä.

Näitä luomivärejä on kehuttu niin monessa paikassa, että mun oli ostettava itselleni yksi.




Sävy on Groundwork. Vaalea ruskea.

Mielelläni olisin ostanut jotain siniseen, vihreään taittavaa väriä mutta Stockmannilla ei ollut kuin mustaa, vaaleaa ja ruskean eri sävyjä.



Tämä voidemainen luomiväri levittyy hyvin, varsinkin aamu kiireessä sormilla sutiessa. Arkikäytössä loistava yksinään tai jos haluaa niin tämä on oiva pohja silmämeikille, kun levittää päälle normaalia luomiväriä. Tämä tuote pysyy luomilla tosi hyvin muuttamatta silmämeikkiä suttuisen näköiseksi. Ja luulen että putelista riittää iloa pitkäksikin aikaa sillä tuotetta ei paljoa luomelle tarvitse! :)




maanantai 6. elokuuta 2012

Pilkkuja ja sydämiä

Eräs aamu en osannut päättää laitanko päälle pilkkuja vai sydämiä!! Joten yhdistin molemmat ihanat asiat!

Housut ja pilkkupaita Citymarketista ja vihreä toppi tais olla Prismasta.


Tämän ihastukseni kohteen olen tilannut We Style- nettikaupasta eli täältä!

Töihin paluu lomalta sujui hyvin. En liikoja rehkinyt, kartoitin tilanteen :)
Lämpöisiä voileipiä ja kahvia! Nautinnollista maanantai-iltaa!

P.S Muistakaa tsekata Sinkkuelämää tänään!

Kuva iltalehti

sunnuntai 5. elokuuta 2012

Hiuksiin uusi väri

Vaalensin joskus vuoden alussa hiukseni vaaleiksi. Minulla on aina ollut ruskeat hiukset. Joskus tummempaa ja joskus vaalempaa ruskeaa. Nyt ajattelin loman loppumisen kunniaksi värjätä hiukset takaisin tummempaan sävyyn.

Tämä oli alkutilanne.


Kaapista löytyi mahonginruskeaväri.


Tässä vaiheessa hiukan hirvitti, sillä en oikein pidä punaiseen taittavista sävyistä.
Sain joskus tämän mahonginruskean äidiltäni joten ajattelin että nyt se on hyvä käyttää pois.


Lopputulos. Vanhentaa ja ei todellakaan sovi mulle.
Taidan piakkoin värjätä tummalla ruskealla joka on lähellä oikeaa hiusten väriäni.  Ei sillä, aina on hyvä kokeilla kaikenlaista uutta! :)

perjantai 3. elokuuta 2012

Nerokas Lisa Eldridge



Näin syksyn lähestyessä ajattelin laittaa tämän videon, jossa hän tekee A Work / college Lookin. Itse seuraan säännöllisesti Make up artist Lisa Eldridgen nettisivuja ja aina odotan innolla hänen videoitaan. Tässä tutorial-videossa Lisa tekee näyttävän mutta kätevän meikin joka kestää työpäivän.

Mukavaa viikonloppu!

torstai 2. elokuuta 2012

Mansikat maistuu kesältä

Ostin laatikollisen mansikoita. En ole marjastaja- sienestäjä ym. tyyppiä. En pakastele marjoja ym. Joten tarkoituksena oli syödä 5 kg mansikoita vaan siitä ilosta että nyt niitä riittää!

Kesä, mansikat ja pahaolo! :D



R halusi tutustua näihin mollukoihin!



Saisinko minäkin ?
Hyviä olivat, kaikki meni.

keskiviikko 1. elokuuta 2012

Gudrun Sjödén

Tämän nettikaupan gudrun sjödén löysin sattumalta ja olen ihastellut heidän vaatteitaan jo jonkin aikaa. En vain ole vielä raaskinut tilata mitään mutta nyt siellä näyttäisi olevan alennuksessa kivoja vaatteita.

Ekopuuvillatunika "Cockatoo"  Ekopuuvillatunika

Painokuvioitu takki "Matisse" pellavaa/viskoosia  Painokuvioitutakki

Raidallinen silkkitrikoomekko  Raidallinen silkkitrikoomekko

Mekko "Jungle" viskoosia/puuvillaa  Mekko

Mekko ”Love” ekopuuvillaa  Mekko "Love" ekopuuvillaa

Yksiväriset mikrokuituleggingsit Mikrokuituleggingsit

Raidalliset mikrokuituleggingsit  Raidalliset leggingsit

Kaikkea ihanaa ja värikästä vaatetta kaupassa tarjolla! Tutustumisen arvoinen kauppa!